آبگرم

آبگرم

شهر چشمه های درمانگر

نبود استخر شنا در شهر چشمه !!!!!!!

هر روز مشکلات جدیدتری به جامعه ورزش بخش آبگرم اضافه می‌شود که مهم‌ترین این مشکلات نبود استخر است که مردم از نبود آن شاکی هستند. با توجه به ظرفیت‌های گردشگری، توریستی، معدنی و ... عظیم در این بخش نقصان‌هایی هم در زمینه‌های مختلف وجود دارد که نبود امکانات ورزشی مناسب از جمله این نواقصات است به طوریکه کمتر جایی وجود دارد که در آن استخر سرپوشیده نباشد که بخش آبگرم هم جزو این جاهاست.

تابستان گرم در حالی سپری می‌شود که جوانان و نوجوانان شهر آبگرم به دلیل بی‌بهره بودن از استخر شنا مجبور هستند در رودخانه خَرَه رود(خر رود) شنا کنند. مکان دومی که مردم شهر آبگرم برای شنا کردن انتخاب میکنند علی بولاغی (چشمه علی) میباشد. علی بولاغی یا چشمه علی محیط بسیار زیبایی دارد و هر هفته مخصوصا روزهای تعطیل میزبان هزاران گردشگر و توریست میباشد و آب استخر آن برای شنا کردن بسیار مناسب است ولی به دلیل دور بودن از شهر آبگرم( فاصله ای حدود 25 کیلومتر) و عمق زیاد استخر (حدود 3 متر)  و از طرفی اختصاص این استخر به آقایان و بی بهره بودن خانم ها از این استخر، این امکان را برای همه مردم شهر فراهم نمیکند که از آب این استخر استفاده نمایید.

پیشنهاد آبگرم ایسّی سو جهت ساخت اسختر استفاده از آب قوتورسویی میباشد. قوتورسویی آب مناسبی برای استخر شدن دارد یا اینکه از آب چهل چشمه استفاده کنند. شهر چشمه، به غیر از این چشمه های ذکر شده، چشمه ها و آب های فراوانی دارد فقط همت میخواهد.

امیدواریم انتقادات آبگرم ایسّی سو به گوش مسئولان برسد و به فکر حل این مشکلات باشند.ان شاء الله


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ارسلان دمیرچی ׀ تاریخ: دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:نبود استخر در آبگرم,استخر آبگرم,استخر شهر آبگرم,نبود استخر سرپوشیده در بخش آبگرم,استخر سرپوشیده,آبگرم ایسّی سو,شهرستان آبگرم,بخش آبگرم,آبگرم,شهرستان آوج, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀